熱門文章

9.12.2011

dear 中秋 (上)


年,係我2nd year
參予此中心舉辦的慶祝
中秋活動


 
對象係一班社會上的弱勢社群,
雖然活動短短兩個半鐘
但係真係好値得一讚
中心的社工阿sir
及工作人員
當然還有我們教堂的一班義工朋友啦!

猜燈謎、玩遊戲
唱歌、跳舞,都係佢地好期待的節目!
當然,食月餅、水果
係佢地最期待的環節啦!



睇番,中秋節
當然成班friend去玩係好開心啦!
我地都唔好忘記與家人相聚食團圓飯
好機會呀!


其實我們身邊的一切
並非必然的!



我們係咪應該好好珍惜呢?




hand in hand
手牽手、踏膊頭跳舞、
我都好耐無一大班人咁做了!


當自己好投入時,
都好感動、好感恩!



其實,快樂是互動的!
我地以為係我地帶俾佢地
其實,係佢地帶俾我地至真!

沒有留言:

發佈留言