熱門文章

9.17.2011

AMA 1st field trip

thinking for living
hahahaha...
見到80年代出現的餅乾罐



我回想小時候...
我嫲嫲一定最少有三個放喺床上呀!

細細個,咁梗係"為食"gar喇
所以好想嫲嫲
喺我地放學下午茶時開最大嗰罐,
攞啲出嚟分享下
但點知
次次都開又扁又細嗰罐!



點解我咁講!?
因為唔知點解一定係
大罐嘅好啲吖嘛!

但嫲嫲時時
都話大嗰罐無嘢食呀!
"為食"嘅我梗係
覺得?!


後來...
我才發現嫲嫲
真係用作盛着重要文件
如:身份證、結婚相




今日嘅嫲嫲
已經回到天家享樂!
所以...
這個餅乾罐便成為我一個
有故事的
回憶




沒有留言:

發佈留言